Επικοινωνήστε μαζί μας:
2294024629
6977367150

Αθλητικό Σωματείο

Αθλητικός Όμιλος Ραφήνας

Σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου Πολεμικών Τεχνών "Αθλητικός Όμιλος Ραφήνας".

Ο Αθλητικός Όμιλος Ραφήνας έρχεται να εκπληρώσει το όνειρο ενός δασκάλου και των μόνιμων κατοίκων Ραφήνας, ενώνοντας κάτω από μία σκέπη, την αγάπη τους προς το άθλημα του Τζούντο και τον υγιή αθλητισμό.

Ελάτε στον καινούργιο μας χώρο, για να γνωρίσετε τις πολεμικές τέχνες και να ασκηθείτε μαζί μας.

ΑΙΘΟΥΣΑ CROSS TRAINING

ΓΕΝΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ:

images CROSS Η προπόνηση πολλαπλών δραστηριοτήτων αποτελεί τη νέα τάση στο χώρο της άσκησης.

 

 

 

Τι είναι το Cross Training:
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των ασκούμενων σε νέα είδη εξάσκησης, πολύ διαφορετικά από αυτά που ονομάζουμε συμβατικά. Ένα από τα είδη που ακούγεται περισσότερο είναι το Cross training. Μεταφράζοντας κατά λέξη (διασταυρωμένη προπόνηση), καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για σύνθετη δραστηριότητα, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες σε μια μόνο προπόνηση. Στο προπονητικό πρόγραμμα μπορούμε να συμπεριλάβουμε ακόμη και διατατικές ασκήσεις.

Σε ποιους απευθύνεται:
Θεωρητικά σε όλους. Η προπόνηση μπορεί να εφαρμοστεί μέσα στο γυμναστήριο αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο χώρο. Θα λέγαμε ότι αφορά από αρχάριους ασκούμενους έως και ένα πολύ προχωρημένο αθλητή. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο είδος εξάσκησης εφαρμόζουν ακόμη και επαγγελματικοί αθλητικοί σύλλογοι στη περίοδο της προετοιμασίας.

Ποια τα οφέλη:
Γυμνάζουμε ολόκληρο το σώμα. Επιλέγοντας τις κατάλληλες δραστηριότητες, μπορούμε να επιβαρύνουμε ανάλογα, ολόκληρο το μυϊκό μας σύστημα. Επίσης, είναι εύκολα κατανοητό ότι όταν γυμνάζουμαι μόνο μια ή δυο μυϊκές ομάδες ανά προπόνηση, ο κίνδυνος τραυματισμού είναι αρκετά υψηλότερος. Δίνοντας επιβάρυνση σε πολλούς μύες, αναπτύσσουμε ομοιόμορφη σωματική ανάπτυξη και έχουμε καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα.

Αποφεύγουμε τη ρουτίνα της προπόνησης. Εναλλάσσοντας το τύπο της άσκησης, μέσα στη ίδια προπόνηση, είναι πραγματικά δύσκολο να βαρεθείς. Επίσης, η δυνατότητα επιλογής πολλαπλών δραστηριοτήτων επιτρέπει στον ασκούμενο να εντάξει στο πρόγραμμα πολλά είδη δραστηριοτήτων της αρεσκείας του ή ακόμη και τα αγαπημένα του σπορ.
Αερόβια και αναερόβια δραστηριότητα σε μια προπόνηση. Είναι πραγματικά σημαντικό να μπορείς να βελτιώσεις την δύναμη, την αντοχή και την ευλυγισία μέσα σε μια μόνο προπόνηση. Είναι εύκολα αντιληπτό ότι ο συνδυασμός έντασης με διάρκεια βάζει κυριολεκτικά φωτιά στο μεταβολισμό.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ/ΔΑΣΚΑΛΑ:

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Social Fancy Sliders

Facebook

Χορηγοί

LOGOCHAPSIASTRAVEL2

dimitris